expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 28. siječnja 2017.

ISPOVEST (18+): Kada mi je “drug” iskorostio sestru, odlucio sam se za osvet , iskoristio sam mu mamu



Kada mi je “drug” iskorostio sestru, odlucio sam se za osvetu. Imao sam brutalno perverzan seks sa njegovom majkom, koju sam i slikao(nasta se nije bunila, mislila je da zelim uspomenu) i snimao .. Dosao sam do njihove kuce , sa izgovorom da trazim Filipa , a znao sam da on nije doma . Njegova majka je bila prafa milf , velikih okruglih grudi i ogromne guze . Slucajno sam prolio casu vode po sebi i krenuo da se skidam , znajuci da ona nece moci odoljeti . Prisla mi je sa namjerom da me obrise , medjutim to je bilo jace od nje , skinula mi je hlace i krenula ga nabijati u svoja socna ..
loading...

Nema komentara:

Objavi komentar