expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

subota, 4. veljače 2017.

Erotska ispovest 18 + : Imala sam s*x sa drugaricinim deckom , skinuo me je ...




Želim s* svaki dan. Dečko mi umoran od posla, pa ga nemamo svaki dan. Počela sam pušiti po dve paklice cigara dnevno od stresa zbog manja se*sa. Počela sam kašljati, odlučila sam da zbarim drugaricinog momka tako sto sam ga pozvala u svom stanu smislila pricu da drugarica pripremila iznenadjenje i odmah da se pojavi. Kad je došao bio je nasmejan ja sam ga dočekala u mantilu, odmah sam zakključala vrata od stana i pocela mu ....Cijelu ispovest procitajte klikom na sliku ispod !
loading...

1 komentar:

  1. I meni seks nedostaje svaki dan jer zenu to mrzi. Nema tog posla koji bi me umorio za seks svaki dan pa i vise puta dnevno.

    OdgovoriIzbriši