expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ponedjeljak, 6. veljače 2017.

ISPOVEST 18+: Bilo je leto, krenula sam na more napaljena u nameri da se ludo provedem i dobro poje**m sa nekim…














Bilo je leto, krenula sam na more napaljena u nameri da se ludo provedem i dobro poje**m sa nekim. Pred polazak sam odlucila da se obucem se*u kako bih lozila moje saputnike. Obukla sam majicu sa velikim dekolteom i kozne pantalone koje su savrseno pokazivale moju g**u ispod kojih sam nosila tangice. Obula sam sandale sa visokom petom. Uspela sam u svojoj nameri da da probudim sve muskarce oko sebe. Ipak jedini koji mi je zapao za oko bio je vozac autobusa. Visok krupan covek u cetrdesetoj godini licio mi je na nekoga ko moze da zadovolji moje se**alne fantazije. Odlucila sam da ga probam. Sela sam na prvo sediste i odmah se upustila u razgovor sa njim koji je postepeno prelazio u zestoki flert. Zvao se Nenad iz Beograda imao je zenu i dvoje dece sto me je dodatno p*lilo. Kada smo stigli ponudio se da mi odnese kofere u apartman . Ja sam naravno prihvatila jer sam imala jasan plan da ga odvucem u krevet. Kada smo usli u lift kao slucajno sam njegovo medju*ozje dotakla mojom gu*om i ..Da pogledate cijelu ispovest kliknite na sliku ispod !
loading...

Nema komentara:

Objavi komentar