expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

utorak, 6. lipnja 2017.

ISPOVEST: Radim u skoli kao nastavnica biologije,niza sam rastom,grudi povece,du*e onako osrednje,nisam lepotica,ali kažu da sam slatka i omiljena sam zbog svoje vesele naravi,ali ono uglavnom misle da sam pravo nevinasce….


Radim u skoli kao nastavnica biologije,niza sam rastom,grudi povece,du*e onako osrednje,nisam lepotica,ali kažu da sam slatka i omiljena sam zbog svoje vesele naravi,ali ono uglavnom misle da sam pravo nevinasce,neki dan kad sam krenula na posao odjednom je pocela da mi gori pi*ka,zestoko sam se na*alila ne znam ni sama,došlo mi tako,dok sam se spremala za posao samo mi je ku**c bio u glavi,pu*ilo mi se,shodno tome sam se i obukla,crna suknja,mrezaste carape,pink cipele sa visokom stiklom i bela bluza,kad sam se tako obucena pojavila u skoli svi su blenuli u mene,neobicno im je bilo da što sam se tako obukla,jedan kolega mi je u prolazu dobacio da obaram s nogu u tom izdanju,a meni u glavi ku*ac i samo ku*ac,oce p**kica da mi explodira,djacima sam zadala da citaju neki text i odjurilaa u toalet,tange su mi od pic**nih sokova bile skroz mokre,morala sam da izdr*am cica macu pa kud puklo da puklo,skinula sam majicu i brus da mogu da drazim nab*ekle bra*avice,podigla suknju i skinula carape,jednu nogu sam podigla na wc šolju,sa sve stiklom i pocela da dr**m,toliko sam bila u transu da sam zaboravila da zakljucam vrata,
loading...

Nema komentara:

Objavi komentar